Outlawz

A clan in the game Medal of Honor Heroes 1 for the PSP.
 
HomeCalendarFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Superbowl...

Go down 

Pats or Giants?
Pats
25%
 25% [ 1 ]
Giants
75%
 75% [ 3 ]
Total Votes : 4
 

AuthorMessage
OLZ BIRDMAN
Admin
Admin
avatar

Posts : 44
Join date : 2008-01-20
Age : 27
Location : Boston

PostSubject: Superbowl...   Mon Jan 21, 2008 5:05 pm

Whose gonna win? Pats or Giants? I say Pats just cuz theyre fckin sick, very good balanced team. Pats win 27-24.
Back to top Go down
View user profile http://outlawz.algoo.net
OtD Oo SiGmA PwNz
Admin
Admin
avatar

Posts : 84
Join date : 2008-01-20
Age : 28

PostSubject: Re: Superbowl...   Tue Jan 22, 2008 1:24 pm

Im hopin for the giants to win even tho they wont.. i mean their the underdogs and they've come along way without cheating like the pats lmao.. but Pats are prolly gonna win... and that dude on the pats plays so cheap.. he always shoves and pushes and punches when no need for it.. thats pretty gay.. wudda fag.. i wanna fight him.. but hed prolly cheapshot me lol XD
Back to top Go down
View user profile
OLZ BaTMaN
Co-Leader
Co-Leader
avatar

Posts : 23
Join date : 2008-01-20

PostSubject: Re: Superbowl...   Wed Jan 23, 2008 12:56 pm

lol i know the pats did spy on the steelers at a practice... they got in alot of trouble and had to pay a fine but the steelers dint do gud.... like they usually do
Back to top Go down
View user profile
OLZ BIRDMAN
Admin
Admin
avatar

Posts : 44
Join date : 2008-01-20
Age : 27
Location : Boston

PostSubject: Re: Superbowl...   Wed Jan 23, 2008 1:06 pm

ok.. im gettin pissed about this cheatin shit. Every NFL team cheats. The Patriots just happened to get caught cuz they get so much attention..

_________________
Back to top Go down
View user profile http://outlawz.algoo.net
OtD Oo SiGmA PwNz
Admin
Admin
avatar

Posts : 84
Join date : 2008-01-20
Age : 28

PostSubject: Re: Superbowl...   Wed Jan 23, 2008 1:14 pm

lmfao.. lol they got caught cause the NFL was suspicous. hahahahahahahahah
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Superbowl...   

Back to top Go down
 
Superbowl...
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Outlawz :: Everything Else :: Sports-
Jump to: